BAS Малий бізнес

BAS Малий бізнесПрограмне рішення «BAS Малий бізнес» повністю оптимізовано для малого та середнього бізнесу. Під час розробки приймалося до уваги те, що такі компанії зазвичай :
• Характеризуються високою гнучкістю бізнеса;
• Не мають чітко описаних бізнес-процесів, а якщо мають, то часто їх змінюють;
• Співробітники виконують кілька функцій, їхні службові обов’язки розмиті;
• Відсутнiй окремий підрозділ, а часто й окремий співробітник для рішень питань автоматизації;
• Немає часу на тривале впровадження автоматизації, потрібен швидкий старт та швидкі результати.
BAS МАЛИЙ БІЗНЕС створене для компаній, які займаються:
• торгівлею — оптовою, роздрібною або в Інтернеті,
• послугами,
• сервісами,
• підрядами,
• виробництвом.
Рішення не перевантажено зайвою функціональністю. Легко адаптується для виконання конкретних особливостей та вимог. Для цього в наявності велика кількість інтуїтивно зрозумілих налаштувань, багато з яких доступні користувачеві та не потребують втручання програмістів.
Розробниками передбачено низку функцій, які допоможуть максимально швидко перенести вже зібрані вами бізнес-дані до BAS МАЛИЙ БІЗНЕС:
• Завантаження даних із таблиць Excel;
• Завантаження даних із сайту;
• Синхронізація з контактами та календарями облікового запису в Google;
• Синхронізація пошти за IMAP або Gmail API;
Єдиний інформаційний простір програми дозволяє поєднати:
• базу клієнтів;
• банківські та касові операції, клієнт-банк, платіжний календар;
• розрахунки з контрагентами, персоналом;
• облік матеріалів, товарів, продукції;
• замовлення клієнтів, замовлення-наряди;
• планування та облік виконання робіт, та надання послуг;
• планування та облік виробничих операцій;
• планування завантаження ресурсів підприємства;
• торгівельні операції, зокрема роздрібний продаж;
• облік персоналу, розрахунок заробітної плати;
• облік витрат та розрахунок собівартості;
• майно, капітал;
• дохід, витрати, прибутки та збитки;
• фінансове планування (бюджетування) та інше.
Програма допоможе вам здійснити:
• Планування
• Оперативний облік
• Аналіз діяльності вашої фірми
Широкий спектр звітів, які забезпечують власникам, керівникам та співробітникам можливість швидко отримувати інформацію в зручній для прийняття рішень формі, з необхідною оперативністю та деталізацією.
Водночас використовуються не спеціальні бухгалтерські, а зрозумілі терміни: тобто замість «Дебет та Кредит» ви побачите «Заборгованість нам, Наша заборгованість». Замість купи паперу — вичерпний звіт про стан компанії.

Водночас в програмі є штатна синхронізація з програмою BAS Бухгалтерія , тому ваш бухгалтер зможе отримувати всю необхідну інформацію, що значно полегшить його працю та знизить ризик помилок.
В BAS Малий бізнес присутній також блок керування відносинами з клієнтами — Customer Relationship Management System або, як його зазвичай називають, — CRM. У цій частині програми поєднані всі канали комунікації з клієнтами, історія взаємодії та інші відомості, які допоможуть вашим співробітникам більше та ефективніше продавати. CRM також дозволяє аналізувати базу клієнтів та навіть будувати воронку продажів — один із найбільш наочних інструментів для виявлення слабких місць у реалізації товарів та послуг.

BAS Малий бізнес як айсберг — тільки 10 % можливостей видно відразу. Решту можливо підключити в процесі використання —
• богатофірмовий облік,
• ведення кількох напрямів діяльності,
• гнучке налаштування прав доступу та багато іншого.
Програма буде зростати разом із вашим бізнесом.
Зробіть вибір на користь цього рішення. Незалежно від того, чим займається ваше підприємство, BAS Малий бізнес допоможе розібратися з поточним станом справ та сприяє рішенню поставлених завдань.

Більш докладну консультацію отримуйте, заповнивши форму зворотнього зв’язку.

Розвіток малого бізнесу

Возврат к списку

Рішення для крупного бізнесу

НАШ КОЛЛЕКТИВ